آشپزي مدرن آشپزي مدرن .

آشپزي مدرن

آموزش اسپاگتي با عكس

قارچ

آموزش اسپاگتي

از غذاهاي تكراري خسته شده ايد؟ اگر به دنبال يك غذاي متفاوت و سالم هستيد پيشنهاد ميكنيم از تركيب لذت بخش قارچ و ميگو استفاده كنيد.

به گزارش آلامتو و به نقل از بدونيم؛ پورتوبلو غذايي است سبك مناسب روزهاي گرم فصل تابستان و بهار. براي خوشمزه تر شدن اين غذا مي خواهيم كمي هم ميگو استفاده كنيم. بعد از درست كردن اين غذا دلتان مي خواهد بارها و بارها آن را امتحان كنيد.اگر قارچ را روي باربيكيو كباب كنيد سپس روي آن را با مواد پر كنيد خوشمزه تر مي شود. پس بياييد با هم اين دستور پورتوبلو يا همان قارچ شكم پر را امتحان كنيم.
مواد لازم:

قارچ پورتوبلو (اگر قارچ پورتوبلو نداشتيد از قارچ هاي دكمه اي استفاده كنيد.)

۸ تا ۱۲ عدد ميگو
۲ عدد گوجه فرنگي
۲ حبه سير
۲ قاشق غذاخوري ريحان خرد شده
آب نصف ليمو
نمك و فلفل سياه به مقدار كافي
نصف قاشق چاي خوري فلفل قرمز
۲ الي ۳ قاشق غذاخوري روغن زيتون طبيعي

طرز تهيه قارچ شكم پر:

ابتدا با گوجه فرنگي ها شروع مي كنيم. گوجه فرنگي ها را ريز ريز كرده سپس برگ هاي ريحان تازه را خرد كرده و به گوجه فرنگي ها اضافه مي كنيم.

سير را پوست مي گيريم و ريز ريز مي كنيم. نصف قاشق چاي خوري از سير خرد شده را به گوجه فرنگي و ريحان اضافه مي كنيم. و بقيه سير را براي قارچ و ميگوها نگه مي داريم.

مقداري نمك، فلفل سياه، آب ليمو و يك قاشق غذاخوري روغن زيتون به مواد اضافه مي كنيم. كاملا هم مي زنيم تا به خرد مواد برود و كنار مي گذاريم تا قارچ و ميگوها را آماده كنيم.

فر را روي ۴۵۰ درجه گرم كنيد. ساقه قارچ ها را مي بريم و داخل قارچ ها را همانند تصوير با قاشق خالي مي كنيم و كنار مي گذاريم تا دوباره از آن داخل مواد استفاده كنيم.

portobelo-2

كمي روغن زيتون و نمك و فلفل به پشت و روي قارچ مي زنيم. سپس روي سطح قارچ نصف قاشق چاي خوري قارچ مي ريزيم. به مدت ۱۰ الي ۱۲ دقيقه داخل فر قرار مي دهيم.

در فاصله زماني كه قارچ ها در حال سرخ شدن هستند ساقه هاي قارچ را خرد كرده و ميگوها را به اندازه گوجه فرنگي ها خرد مي كنيم.

۱ قاشق غذاخوري روغن زيتون را در تاوه گرم مي كنيم و باقيمانده سير را به آن اضافه مي كنيم تا چند ثانيه سرخ شود. سپس قارچ و ميگوهاي خرد شده را داخل تاوه مي ريزيم تا همراه با سير سرخ شود.

سپس ۱ قاشق چاي خوري فلفل قرمز و مقداري نمك به آن اضافه مي كنيم. سپس ميگوها را به مدت ۲ الي ۴ دقيقه سرخ مي كنيم تا صورتي رنگ شود.

براي پر كردن داخل قارچ ها ابتدا كمي ميگو و قارچ داخل قارچ ها مي ريزيم سپس مخلوط گوجه فرنگي و ريحان.

در انتها روي آن را با يك برگ ريحان تزئين كنيد.


برچسب: آشپزي هاي مدرن، آموزش آشپزي انواع غذا ها، طعم خوش غذا، عكس آشپزي بادستورش، فيلم آموزشي غذا، ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۱۹:۵۱ توسط:afsaneh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :